Productinformatie
Vanuit een hoofdleiding maak je nu heel makkelijk een aftakking, met dit dubbele T-stuk. Dit dubbele T-stuk heeft een hoek van 45 graden en aan alle zijden een diameter van 110 mm. Dit T-stuk beschikt over drie manchetverbindingen en één spieaansluiting.
De manchet verbindingen zijn eenvoudig aan te brengen en met behulp van
glijmiddel gaat dit nog makkelijker. De spie zijde moet schoongemaakt worden met
PVC-reiniger en kan het beste gelijmd worden met
Griffon UNI 100XT lijm. Dit is een speciale lijm voor druk-PVC.
Dit koppelstuk bestaat voor het grootste deel uit PVC, wat een soort kunststof is. Deze dubbele T-verbinding heeft een stijfheidswaarde van SN4, wat betekent dat dit T-stuk vervormd als de druk hoger ligt dan 4 kN/m². Dit koppelstuk is niet inzetbaar op locaties waar veel- en zwaar verkeer komt, omdat de druk anders hoger komt te liggen dan de maximaal houdbare druk.
SN8 koppelstukken zijn geschikt voor situaties met veel- en zwaar verkeer. Daarnaast beschikt dit koppelstuk ook over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het product voldoet aan Europese voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van een kwalitatief product!
Vanuit een hoofdleiding maak je nu heel makkelijk een aftakking, met dit dubbele T-stuk. Dit dubbele T-stuk heeft een hoek van 45 graden en aan alle zijden een diameter van 125 mm. Dit T-stuk beschikt over drie manchetverbindingen en één spieaansluiting.
De manchet verbindingen zijn eenvoudig aan te brengen en met behulp van
glijmiddel gaat dit nog makkelijker. De spie zijde moet schoongemaakt worden met
PVC-reiniger en kan het beste gelijmd worden met
Griffon UNI 100XT lijm. Dit is een speciale lijm voor druk-PVC.
Dit koppelstuk bestaat voor het grootste deel uit PVC, wat een soort kunststof is. Deze dubbele T-verbinding heeft een stijfheidswaarde van SN4, wat betekent dat dit T-stuk vervormd als de druk hoger ligt dan 4 kN/m². Dit koppelstuk is niet inzetbaar op locaties waar veel- en zwaar verkeer komt, omdat de druk anders hoger komt te liggen dan de maximaal houdbare druk.
SN8 koppelstukken zijn geschikt voor situaties met veel- en zwaar verkeer. Daarnaast beschikt dit koppelstuk ook over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het product voldoet aan Europese voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van een kwalitatief product!
Vanuit een hoofdleiding maak je nu heel makkelijk een aftakking, met dit dubbele T-stuk. Dit dubbele T-stuk heeft een hoek van 45 graden en aan alle zijden een diameter van 160 mm. Dit T-stuk beschikt over drie manchetverbindingen en één spieaansluiting.
De manchet verbindingen zijn eenvoudig aan te brengen en met behulp van
glijmiddel gaat dit nog makkelijker. De spie zijde moet schoongemaakt worden met
PVC-reiniger en kan het beste gelijmd worden met
Griffon UNI 100XT lijm. Dit is een speciale lijm voor druk-PVC.
Dit koppelstuk bestaat voor het grootste deel uit PVC, wat een soort kunststof is. Deze dubbele T-verbinding heeft een stijfheidswaarde van SN4, wat betekent dat dit T-stuk vervormd als de druk hoger ligt dan 4 kN/m². Dit koppelstuk is niet inzetbaar op locaties waar veel- en zwaar verkeer komt, omdat de druk anders hoger komt te liggen dan de maximaal houdbare druk.
SN8 koppelstukken zijn geschikt voor situaties met veel- en zwaar verkeer. Daarnaast beschikt dit koppelstuk ook over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het product voldoet aan Europese voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van een kwalitatief product!
Vanuit een hoofdleiding maak je nu heel makkelijk een aftakking, met dit dubbele T-stuk. Dit dubbele T-stuk heeft een hoek van 45 graden en aan alle zijden een diameter van 200 mm. Dit T-stuk beschikt over drie manchetverbindingen en één spieaansluiting.
De manchet verbindingen zijn eenvoudig aan te brengen en met behulp van
glijmiddel gaat dit nog makkelijker. De spie zijde moet schoongemaakt worden met
PVC-reiniger en kan het beste gelijmd worden met
Griffon UNI 100XT lijm. Dit is een speciale lijm voor druk-PVC.
Dit koppelstuk bestaat voor het grootste deel uit PVC, wat een soort kunststof is. Deze dubbele T-verbinding heeft een stijfheidswaarde van SN4, wat betekent dat dit T-stuk vervormd als de druk hoger ligt dan 4 kN/m². Dit koppelstuk is niet inzetbaar op locaties waar veel- en zwaar verkeer komt, omdat de druk anders hoger komt te liggen dan de maximaal houdbare druk.
SN8 koppelstukken zijn geschikt voor situaties met veel- en zwaar verkeer. Daarnaast beschikt dit koppelstuk ook over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het product voldoet aan Europese voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van een kwalitatief product!
Persoonlijke klantbegeleiding staat bij ons voorop. Wij helpen dan ook graag bij
het kiezen van het juiste product voor jouw situatie! Stuur ons gerust een mail
met jouw vraag of neem telefonisch contact met ons op. Op werkdagen zijn wij
te bereiken tussen 08:00 en 17:30.