Let op: Deze site gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie over deze cookies.  

Garantie en Reparatie

Wat kun je van ons verwachten?
Engeldot Technische Groothandel biedt de beste kwaliteit en constant scherpe prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat je dit in gebruik hebt genomen. Vaak vind je voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.
 
Is dit niet het geval, dan kun je uiteraard contact opnemen per e-mail of telefoonnummer 085 - 487 46 04. Voor een snelle afhandeling vragen wij je de artikelgegevens bij de hand te houden. We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen op jouw artikelen en situatie van toepassing zijn en zorgen samen met  jou voor een passende oplossing.

Buiten de zichttermijn
Heb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de algemene voorwaarden en houden er rekening of het een gegronde klacht is.

Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie vind u terug in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Wij helpen je graag om het af te handelen met de fabrikant.

Na de (fabrieks)garantietermijn
Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. We zorgen samen met  jou voor een passende oplossing. Indien het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren wij je hier vooraf over.

Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Normale slijtage en/of
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Het repareren van een pomp
Indien een bij ons gekochte pomp problemen ondervindt, kun je bij ons terecht voor onderzoek en reparatie. Wij rekenen hier vooraf € 25 excl. btw onderzoekskosten voor. Indien de reparatie door ons uitgevoerd wordt, een nieuwe pomp wordt aangeschaft of het fabrieksgarantie betreft vervallen deze onderzoekskosten uiteraard. Voordat wij een onderzoek starten, vragen wij je vriendelijk om ons reparatieformulier in te vullen.

   Download het formulier

Garantiebepalingen DAB®
In het onderstaande document kun je de garantiebepalingen van alle producten en/of artikelen en toebehoren van DAB® vinden.

   Download DAB garantiebepalingen