Wat kun je van ons verwachten?Engeldot Technische Groothandel biedt de beste kwaliteit en constant scherpe prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat je dit in gebruik hebt genomen. Vaak vind je voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk. Is dit niet het geval, dan kun je uiteraard contact opnemen per e-mail of telefoonnummer 085 - 487 46 04. Voor een snelle afhandeling vragen wij je de artikelgegevens bij de hand te houden. We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen op jouw artikelen en situatie van toepassing zijn en zorgen samen met jou voor een passende oplossing.
Buiten de zichttermijnHeb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de algemene voorwaarden en houden er rekening of het een gegronde klacht is.
Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie vind u terug in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Wij helpen je graag om het af te handelen met de fabrikant.
Na de (fabrieks)garantietermijnZodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. We zorgen samen met jou voor een passende oplossing. Indien het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren wij je hier vooraf over.
Gegronde klachtDe klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
Garantiebepalingen DAB®In het onderstaande document kun je de garantiebepalingen van alle producten en/of artikelen en toebehoren van DAB® vinden. Download DAB garantiebepalingen
Ingelogd blijven
uw winkelwagen is leeg