Productinformatie
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 110 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 125 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 160 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 200 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 250 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 315 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 400 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Een bocht van 45 graden maken tussen twee verschillende buizen met een diameter van 500 mm? Dat kan met dit hulpstuk! Eén zijde van deze PVC-bocht beschikt over een manchetverbinding, wat het gemakkelijk en snel maakt om te koppelen aan de betreffende buis. De andere zijde beschikt over een spie, wat betekent dat dit koppelstuk gelijmd moet worden.
Voordat je de spie gaat koppelen, moet eerst het PVC-vet en vuilvrij worden gemaakt. Dit kan door een
PVC-reiniger te gebruiken. Daarnaast moet dit stuk worden gelijmd aan een lijmbare buis. Wij raden hiervoor
Griffon UNI 100 XT aan, een harde PVC-lijm van hoogwaardige kwaliteit.
Dit koppelstuk is gemaakt van PVC en heeft een stijfheidsklasse van SN4. Dit betekent dat deze 45 graden bocht een maximale druk van 4 kN/m² kan opvangen. Dit hulpstuk wordt vaak gebruikt voor binnen- en buitenrioleringen.
Echter, dit koppelstuk is niet geschikt voor situaties met een hoge verkeersbelasting. Op zoek naar een koppelstuk dat bestand is tegen een hoge verkeersbelasting? Bekijk dan ons
SN8 assortiment. Dit koppelstuk beschikt over het KOMO-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan Europees gestelde voorwaarden. Hierdoor ben je verzekerd van hoogwaardige kwaliteit!
Persoonlijke klantbegeleiding staat bij ons voorop. Wij helpen dan ook graag bij
het kiezen van het juiste product voor jouw situatie! Stuur ons gerust een mail
met jouw vraag of neem telefonisch contact met ons op. Op werkdagen zijn wij
te bereiken tussen 08:00 en 17:30.